1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Biljetter och kuponger
  3. Hur gör jag om en resenärs personuppgifter inte stämmer på resedokumetnen?

Alla rubriker

Hur gör jag om en resenärs personuppgifter inte stämmer på resedokumetnen?

Det är viktigt att namnen på dina resedokument överensstämmer med ditt för- och efternamn i ditt pass. Observera! Gällande ”förnamn”; ange endast det första förnamnet samt fullständigt efternamn enligt ditt pass. 


Det är dessutom viktigt att du inte använder skiljetecken då de inte registreras hos flygbolaget. 

Om du vill ändra dina personuppgifter ska du kontakta oss via e-post eller telefon, vår kundtjänst kommer då genomföra ändringarna åt dig. Nya korrigerade resedokument kommer att skickas ut inom kort. Observera att det kan uppstå en kostnad i samband med ändring av personuppgifter. 


Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

 
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00

Vi håller stängt på svenska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00

Vi håller stängt på svenska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida