1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Betalningsmöjligheter
  3. Kan jag betala via internetbank?

Alla rubriker

Kan jag betala via internetbank?

Du kan betala via banköverföring. För att göra detta använder du följande kontouppgifter.


IBAN: NL27RABO 0372 5944 17

BIC: RABONL2U

Mottagare: Sunweb Group Netherlands B.V.

Betalningsreferens: Ditt bokningsnummer


Det är viktigt att du nämner ditt bokningsnummer i beskrivningen.

När vi har behandlat betalningen får du en bekräftelse via e-post. Du kan också se betalningen inne på Mitt Sunweb.

Banköverföring kan ta flera dagar. Det är viktigt att ha detta i åtanke.


Om du bokat en sista minuten-resa rekommenderar vi att du betalar med kreditkort.


Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

 
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00

Vi håller stängt på svenska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00

Vi håller stängt på svenska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida