1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Allmän information
  3. Min kryssningsrutt har ändrats. Kan jag avboka eller begära återbetalning?

Alla rubriker

Min kryssningsrutt har ändrats. Kan jag avboka eller begära återbetalning?

Både Sunweb och kryssningsrederierna har möjlighet att göra en ändring i resplanen baserat på nödvändiga skäl. Vi är skyldiga att informera dig om detta i tid. Till exempel kan en av hamnarna ändras. Detta är inte ett giltigt skäl för dig att avboka resan utan kostnad eller begära återbetalning.


Om rutten ändras på ett större sätt innan resans början kommer vi att informera dig. Vi kommer att fråga dig om du accepterar denna förändring och beroende på situationen kommer vi att erbjuda dig ett alternativ. Om du hittar både förändringen och alternativet oacceptabelt kan du avboka kostnadsfritt.

Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

 
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00

Vi håller stängt på svenska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00

Vi håller stängt på svenska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida