1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Försäkring
  3. Vad gör jag vid försening, bagageföresening eller transportskada?

Alla rubriker

Vad gör jag vid försening, bagageföresening eller transportskada?

• Anmäl händelsen till transportören och begär ett förseningsintyg eller intyg om skadad väska (PIR-rapport).
• Kräva ersättning direkt av flygbolaget. Flygbolaget lämnar ofta viss ersättning för dessa händelser.
• Om din försäkring lämnar ersättning för inköp i samband med bagageförsening, gör nödvändiga inköp och spara originalkvitton. Tänk på att inköpen ska göras i direkt anslutning till förseningen och innan bagaget återfåtts.
Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga
Tack för att du hjälper oss att bli bättre.
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer

E-post
Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook
För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta
Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer