Kan jag boka från utlandet?

Ändrad den 04 Oct 2023

På sunweb.com kan du hitta alla länder från vilka du kan boka en resa med oss.

 Även om du bor i ett annat land kan du fortfarande boka online med oss.

Tänk på att:

 - Du inte kan ange ett utländskt postnummer eller internationella telefonnummer i bokningsformuläret.

Skriv in ett påhittat svenskt postnummer, till exempel 123 45. Ange dina egna telefonnummer utan den internationella landskoden.

I slutet av bokningsformuläret anger du rätt postnummer och rätt telefonnummer i fältet "Anmärkningar". Vi justerar sedan uppgifterna manuellt åt dig.

 - Vi kan bara ta ut reseförsäkring för kunder som bor i Sverige eller har sjukförsäkring som täcker sjukvårdskostnader i det land du åker på semester. Att ta bort avbeställningsförsäkring är inget problem.

 - Följande uppgifter kan användas för att överföra betalning från utlandet:

Bank: Swedbank AB

BIC/SWIFT: SWEDESS

IBAN: SE 72 8000 0815 6293 4747 3622

Glöm inte att nämna ditt bokningsnummer med din betalning. Observera att det tar några arbetsdagar för betalningen att komma fram.


Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov

Frågor kring samma ämne

Relaterade frågor

Har du inte hittat ditt svar?

kontakta oss!

Ring oss på tel/WhatsApp: +46406688100


Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Sociala medier

Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Vi kommer att besvara ditt meddelande under våra öppettider:


Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Skicka oss ett mejl

Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.