Hotellet/resmålet jag vill omboka till är inte tillgängligt på hemsidan, hur gör jag?

Ändrad den 03 Oct 2023

Tyvärr är det endast möjligt att omboka din resa till ett boende eller resmål som är tillgängligt för bokning. Du kan alltid kontakta oss så hjälper vi dig med att hitta ett likvärdigt alternativ.  

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov

Frågor kring samma ämne

Relaterade frågor

Har du inte hittat ditt svar?

kontakta oss!

Ring oss på tel/WhatsApp: +46406688100


Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Sociala medier

Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Vi kommer att besvara ditt meddelande under våra öppettider:


Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Skicka oss ett mejl

Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.