1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Tappat och glömt
  3. Jag glömt saker på resmålet, vad gör jag?

Alla rubriker

Jag glömt saker på resmålet, vad gör jag?

Vi kan hjälpa till med efterlysning av förlorad egendom. Om du har glömt något, kontakta oss omedelbart efter hemkomsten.

För att täcka kostnaderna för detta tar vi ut, en avgift på 400 kr. Detta måste betalas oavsett om det bortglömda föremål återfinns eller ej. Har guiderna föremålet kommer du även att debiteras för porto.

Alla bortglömda föremål som skickas från destinationen direkt till din hemadress sker på egen risk. Du kan även hämta glömda föremål på vår besköksadress i Köpenhamn.
Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.


Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

Telefon

Just nu är det många som kontaktar oss. Genomsnittlig väntetid på telefonen är för närvarande 15 min.

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Telefon

Just nu är det många som kontaktar oss. Genomsnittlig väntetid på telefonen är för närvarande 15 min.

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer