Kan jag få specialkost på mitt boende?

Ändrad den 04 Oct 2023

Om du har specialkost kan du ange detta i kommentarfältet när du bokar. Vi skickar sedan dina detta till det bokade boendet. Tyvärr kan vi inte garantera att de faktiskt serverar måltiderna enligt din kost.


Tänk också på att vissa önskemål gällande kost, till exempel vegetariska måltider, kan tillagas på ett betydligt enklare sätt än du är van vid.


Om du redan har bokat och vill lägga till specialkost, kan du gå till ”Min Bokning”.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov

Frågor kring samma ämne

Relaterade frågor

Har du inte hittat ditt svar?

kontakta oss!

Ring oss på tel/WhatsApp: +46406688100


Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Sociala medier

Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Vi kommer att besvara ditt meddelande under våra öppettider:


Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Skicka oss ett mejl

Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.