1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Ändringar
  3. Kan jag omboka min semester?

Alla rubriker

Kan jag omboka min semester?

Om du vill omboka din semester till ett annat resmål gäller Sunwebs resevillkor. Det innebär att din nuvarande bokning inte kan ombokas utan extra kostnad, men din bokning kommer att avbokas med avbokningsavgifter. Observera att ju närmare du är till avresedagen, desto högre är avbokningsavgiften.

Om du har avbokat din resa kan du boka en ny semester på vår hemsida. På vår hemsida kan du se vad priset blir för den nya resan.




Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.


Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

På grund av Coronasituationens vidsträckta konsekvenser har vi på Sunweb varit tvungna att permittera många anställda. Som ett resultat av detta har vi för närvarande inte resurser att upprätthålla alla dagliga arbetsflöden, därför måste vi fatta svåra beslut gällande hur vi den kommande tiden kan ge våra gäster den bästa möjliga servicen. Det betyder att alla våra telefonlinjer kommer att hållas stängda för förfrågningar och vi vet inte när de kan öppnas igen. På detta sätt kan vi bättre fokusera våra resurser på de många skriftliga förfrågningar vi får för närvarande och kan därmed säkerställa bästa möjliga service under omständigheterna.
Om du har frågor eller behöver hjälp är du välkommen att kontakta oss via e-post eller Facebook.

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

E-post
På grund av Coronasituationens vidsträckta konsekvenser har vi på Sunweb varit tvungna att permittera många anställda. Som ett resultat av detta har vi för närvarande inte resurser att upprätthålla alla dagliga arbetsflöden, därför måste vi fatta svåra beslut gällande hur vi den kommande tiden kan ge våra gäster den bästa möjliga servicen. Det betyder att alla våra telefonlinjer kommer att hållas stängda för förfrågningar och vi vet inte när de kan öppnas igen. På detta sätt kan vi bättre fokusera våra resurser på de många skriftliga förfrågningar vi får för närvarande och kan därmed säkerställa bästa möjliga service under omständigheterna.
Om du har frågor eller behöver hjälp är du välkommen att kontakta oss via e-post eller Facebook.

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer