1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Resedokument
  3. Mitt ID-kort / pass är skadat, kan jag fortfarande använda det?

Alla rubriker

Mitt ID-kort / pass är skadat, kan jag fortfarande använda det?

Kontroll av resedokument är mycket strikt. Det innebär att pass eller ID-kort med repor, sprickor eller annan skada inte längre accepteras. Kontrollera alltid resedokumentet före avresa.

Att resa med korrekta resedokument är ditt eget ansvar. Sunweb kan inte hållas ansvarig för någon nekad ombordstigning och kostnaderna i samband med den.


Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.


Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-15:00 

Lör-sön: stängt

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-15:00 

Lör-sön: stängt

Ring oss på tel: 040-66 88 100

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer