1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Betalning
  3. Varför har betalningen inte registrerats på fakturan?

Alla rubriker

Varför har betalningen inte registrerats på fakturan?

Om du betalar direkt efter bokningen kommer betalningen inte att kunna ses på din faktura.

Det tar några timmar innan betalningen uppdateras i din bokning. Fakturan skickas direkt efter bokningen, så betalningen är inte synlig. Det betyder inte att vi inte registrerat den.

Du kommer att få ett bekräftelsemail när betalningen är mottagen och registrerad. Du kan också kolla på ”Min bokning” om betalningen har registrerats. Du kan läsa mer om detta under rubriken "Betalning".


Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.


Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

Telefon

Just nu är det många som kontaktar oss. Genomsnittlig väntetid på telefonen är för närvarande 15 min.

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Telefon

Just nu är det många som kontaktar oss. Genomsnittlig väntetid på telefonen är för närvarande 15 min.

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer