Kan jag betala via internetbank?

Ändrad den 29 Dec 2023

Du kan betala via banköverföring. För att göra detta använder du följande kontouppgifter.


IBAN: NL27RABO 0372 5944 17

BIC: RABONL2U

Mottagare: Sunweb Group Netherlands B.V.

Betalningsreferens: Ditt bokningsnummer


Det är viktigt att du nämner ditt bokningsnummer i beskrivningen.

När vi har behandlat betalningen får du en bekräftelse via e-post. Du kan också se betalningen inne på Mitt Sunweb.

Banköverföring kan ta flera dagar. Det är viktigt att ha detta i åtanke.


Om du bokat en sista minuten-resa rekommenderar vi att du betalar med kreditkort.


Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov

Frågor kring samma ämne

Relaterade frågor

Har du inte hittat ditt svar?

kontakta oss!

Ring oss på tel/WhatsApp: +46406688100


Öppettider:

Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Sociala medier

Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Vi kommer att besvara ditt meddelande under våra öppettider:


Mån-fre: 09:00-17:00

Lör-sön: 10:00-14:00


Se våra avvikande öppettider

Skicka oss ett mejl

Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.