1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Kampanjkoder
  3. Vad ska jag göra om jag får ett fel när jag fyller i rattkoden?

Alla rubriker

Vad ska jag göra om jag får ett fel när jag fyller i rattkoden?

Om rabattkoden inte visas i prisberäkningen, eller om du får ett felmeddelande kan du nämna rabattkoden i kommentarerna i steg tre av bokningen. Om rabattkoden fortfarande är giltig kommer du att motta en korrigerad faktura, med rabatt inom tre dagar.
Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga

Tack för att du hjälper oss att bli bättre.


Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

Telefon

Just nu är det många som kontaktar oss. Genomsnittlig väntetid på telefonen är för närvarande 15 min.

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer

Telefon

Just nu är det många som kontaktar oss. Genomsnittlig väntetid på telefonen är för närvarande 15 min.

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Ring oss på tel: 040-66 88 100

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa.

Läs mer