1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Information om min bokade / avbokade semester
  3. Kan jag omboka min semester?

Alla rubriker

Kan jag omboka min semester?

Du kan boka din semester själv via ditt Mitt Sunweb-konto, förutsatt att din bokning uppfyller villkoren för ombokning. Du kan bara omboka till resor som är tillgängliga på hemsidan vid bokningstillfället. När du har ombokat kommer de normala betalningsvillkoren att gälla igen. Det betyder att du bara behöver betala det återstående beloppet två veckor före det nya avresedatumet.


Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga
Tack för att du hjälper oss att bli bättre.
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Tel:  040-668 80 88

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer

E-post
Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre: 09:00-16:00 

Lör-sön: stängt

Vi håller stängt på danska helgdagar.

Tel:  040-668 80 88

Facebook
För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta
Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer