1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Reklamation
  3. Reklamation i samband med din resa

Alla rubriker

Reklamation i samband med din resa

Om du har ett klagomål gällande din resa ska du kontakta guiden på destinationen omedelbart. Om det inte finns någon guide på din destination, kontakta vårt kundcenter i Köpenhamn.
Om problemet inte kan lösas medan du är på destinationen, ska du skicka ditt klagomål via e-post till Sunweb på info@sunweb.se, inom två veckor efter resans slut. Klagomål som inte har rapporterats på destinationen kommer inte att behandlas. Se mer om klagomål under ”värt att veta”.
Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga
Tack för att du hjälper oss att bli bättre.
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer

E-post
Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook
För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta
Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer