1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Boking på begäran
  3. Vad innebär "på begäran"?

Alla rubriker

Vad innebär "på begäran"?

När vi inte längre har rum eller lägenheter till vårt förfogande är det i vissa fall möjligt att kolla hos boendet om det fortfarande finns ett rum eller en lägenhet som inte är bokad.

Hur fungerar det?
Du bokar resan och vi kommer att kontakta boendeleverantören. Det tar vanligtvis fem arbetsdagar för oss att få ett svar.

Om det finns, får du fakturan per e-post.
En bokningsförfrågan är därför alltid bindande.

Om det inte är möjligt att boka kontaktar vi dig via telefon eller e-post.
Om det inte finns fler rum eller lägenheter kan vi eventuellt erbjuda dig alternativt boende.

Ingen ångerrätt gäller för bokning på begäran.
Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga
Tack för att du hjälper oss att bli bättre.
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer

E-post
Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook
För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta
Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer