1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Biljetter och kuponger
  3. Hur gör jag om en resenärs personuppgifter inte stämmer på resedokumetnen?

Alla rubriker

Hur gör jag om en resenärs personuppgifter inte stämmer på resedokumetnen?

Det är viktigt att namnet på dina resedokument matchar ditt för- och efternamn på ditt pass eller ID-kort.
Dessutom är det viktigt att du inte använder skiljetecken, de registreras inte hos hos flygbolaget.
Om du vill ändra din personuppgifter ska du ta kontakt med oss via e-post eller telefon, en resebokare kommer då genomföra ändringarna åt dig. Om du redan mottagit dina resedokument kommer nya resedokument skickas ut till dig med korrigerade personuppgifter. Observera att dessa ändringar kan medföra kostnader. 

Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga
Tack för att du hjälper oss att bli bättre.
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer

E-post
Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook
För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta
Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer