1. Kontaktuppgifter och svar på dina frågor | Sunweb
  2. Betalning
  3. Varför har betalningen inte registrerats på fakturan?

Alla rubriker

Varför har betalningen inte registrerats på fakturan?

Om du betalar direkt efter bokningen kommer betalningen inte att kunna ses på din faktura.

Det tar några timmar innan betalningen uppdateras i din bokning. Fakturan skickas direkt efter bokningen, så betalningen är inte synlig. Det betyder inte att vi inte registrerat den. 

Du kommer att få ett bekräftelsemail när betalningen är mottagen och registrerad. Du kan också kolla på ”Min bokning” om betalningen har registrerats. Du kan läsa mer om detta under rubriken "Betalning".
Detta besvarade min fråga / Detta besvarade inte min fråga
Tack för att du hjälper oss att bli bättre.
Om du inte hittade vad du sökte kan du alltid ställa din fråga till oss på info@sunweb.se, så svarar vi dig så fort vi kan! 

E-post

Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook

För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta

Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer

E-post
Du kan alltid skriva till oss på info@sunweb.se, men det snabbaste sättet att nå oss är via vårt kontaktformulär.  

Till kontaktformulär

Telefon

Öppettider:

Mån-fre 09:00-15:00 

Lördag stängt

Söndag stängt

 

Tel:  040-668 80 88

Facebook
För korta frågor, tips och inspiration besök vår Facebook sida.

Besök sida

Värt att veta
Besök vår värt att veta sida för att få viktig information till före, under och efter din resa

Läs mer